سرويس هاي digital printing سرويس هاي digital printing .

سرويس هاي digital printing

استيكرها به چند دسته تقسيم مي شوند؟

استيكر‌ يا وينيل ها عموما به سه گونه طبقه‌بندي ميگردند كه عبارت است از :

 

  • استيكرهاي شيشه اي
  • استيكر متحير
  • استيكر درخشان

 http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%84.html

استيكرهاي شيشه‌اي :

 

كه به آن بي رنگ هم ميگويند

به صورتي كه بعداز چاپ بر روي آن در نقاطي كه چاپ صورت نگرفته باشد مثل يك طلق يا اين كه شيشه‌ي بي رنگ كه روشنايي از آنان عبور ميكند

اكثر وقت ها براي نصب روي شيشه يا اين كه متريالي كه نياز است بافت آن روي طرح به نمايش در بيايد استعمال مي گردد

 vinyl printing

نكته‌اي درباره‌ي استيكر يا اين كه وينيل هاي شيشه‌اي

 

يكي‌از كارهايي كه غالبا روي استيكر شيشه‌اي مي‌توان انجام بخشيد اين است كه ;

 

شما عوض اين كه طرح متبوع خويش را به صورت بدون واسطه بر روي آن چاپ فرماييد و از روبرو قابل نمايش و تلاوت باشد , طرح را اينورس يا اين كه به اصطلاح آينه فرماييد كه بعداز چاپ روي آن و هنگامي كه ليبل پشت آن كنده ميگردد اصل طرح و نوشته آن از پشت و طرف چسب‌دار آن قابل مراعات و تلاوت است ;

 

براين اساس اين برچسب يا اين كه ليبل را هنگامي از باطن روي شيشه نصب نماييم , از خارج قابل قرائت و مراعات است . چيزي مشابه برچسب طرح راه‌بندان و يا اين كه معاينه فني , ولي اين استيكرها زيرا بي رنگ ميباشند بالاخره پشت آن ها معين مي‌ شود در‌صورتي‌كه بخواهيم استيكري چاپ كنيم كه مثل برچسب طرح ازدحام يا اين كه برچسب معاينه فني باشد البته پشت آن نيز معين نباشد مي‌بايست به همين روش روي استيكر شيشه‌اي چاپ كرد و بعداز چاپ مرحله كلي روي استيكر را به روش‌هاي متمايز مثل چاپ سيلك به طور كلي سپيد كرد . در‌اين‌صورت تصوير چاپ شده بعداز جدا كردن ليبل قابل نمايش است و پشت آن هم معين نيست اما مي بايست افزود كه‌اين روش براي تيراژهاي خيلي بالا مقرون به صرفه نيست و مي بايست از طريق چاپ افست استيكر و ليبل به كار گرفت .

 

استيكر متحير :

 

اين دسته استيكر دارنده زمينه‌ي سپيد رنگي است كه سپيد آن از دسته كدر است

اين گونه از استيكر براي نصب روي شيشه دكان يا اين كه ماشين‌ها خيلي مطلوب نيست

به خاطر خواص كدر بودنش جذب گرد و خاك بالاتري دارااست

به كار گيري از آن در محيط‌هاي همگاني و محيط گشوده و براي برهه زماني طولاني خيلي سفارش نمي شود

 

استيكر درخشان :

 

اين نوع از استيكر يكي پركاربردترين مدل‌هاي استيكر است

به كار گيري و كاربرد فراواني ميان وينيل‌ها داراست

اين مدل استيكر براي مصارف متفاوتي مثل نصب بر روي اتومبيل و اتوبوس‌ها , نصب بر روي شيشه‌ي مغازه‌ها و ماركت‌ها , نصب در چيدمان داخلي كاربرد دارااست .

يكي كاربردها نصب استيكر در كف‌هاي مجازي هست كه در كف‌هاي اپوكسي كاربرد دارااست .

طرح متبوع خويش را بر روي وينيل درخشان چاپ مي كنند .

به روش اپوكسي در كف به كار گيري مي‌نمايند كه زيبايي و جذابيت خاصي به كف خانه و دفتر كار شما ميدهد .

 

استيكر‌هاي پشت طوسي و سپيد

 

طبقه بندي ديگري كه مي‌توان براي استيكرها در لحاظ گرفت استيكرهاي پشت طوسي و پشت سپيد ميباشد كه در استيكرهاي كدر و درخشان كاربرد داراست .

استيكرهاي پشت طوسي كاربردهاي محدودي دارا‌هستند كه دراينجا به آن اشاره ميشود :

 

استيكرهاي پشت طوسي عموما در مواقعي كاربرد دارا‌هستند كه پايين محل نصب آن استيكر نوشته طرح و يا اين كه نوشته‌اي موجود است كه بعد از نصب آن بر روي محل متبوع يه خرده از طرح زيرين قابل لمس و بازديد است كه دراين‌صورت از وينيل پشت طوسي به كار گيري مي كنند .

بر روي ماشين‌هايي كه پيش از اين بر روي آنان وينيل نصب شده‌است و جهت خودداري از كندن وينيل و نصب آن , وينيل پشت طوسي را مجددا بر روي وينيل گذشته نصب ميكنند .

استيكر پشت طوسي دارنده چسبندگي قوي‌تر و بالاتري است .

نبايد تحت عنوان استيكر بر روي مكان‌هايي مثل بدنه نپخته

استيكر تبليغاتي

استيكر يا اين كه وينيل متريالي است كه از پي او سي ايجاد شده , ضد آب و عليه پاره شدن پايداري دوچندان بالايي داراست . درصورتي كه بخواهيم به صورت تماما ريشه اي به توضيحات آن بپردازيم بايستي بگوييم كه استيكر يك لغت لاتين است و در گويش انگليسي به همه پشت چسبدارها اطلاق ميشود و هر چيزي كه چسب داشته باشد با اسم استيكر شناخته ميشود و خويش واژه stick به معناي چسباندن و sticker به معناي صفحه خويش چسب مي‌باشد . اسم داراي اهميت و تجاري استيكر : وينيل ( vinyl ) مي باشد كه در جمهوري اسلامي ايران با اسم استيكر جا افتاده و با اين نام شناخته ميشود .

 

گونه هاي استيكر

 

استيكرها گونه هاي متمايز دارا‌هستند كه در اينجا به بعضا از آنان اشاره مي‌كنيم :

 

استيكر شيشه اي : نوعي از استيكر است كه به صورت بي رنگ يا اين كه ترانسپرنت مي‌باشد , اين جور به طور معمول براي نصب روي شيشه ها يا اين كه جاهايي كه مي خواهند رنگ پشت قضيه چشم شود به كار گيري مي نمايند اما مي بايست در حيث داشته باشيد كه چاپ اين جور از استيكر به طور معمول بيحال ميشود و حتماً گذشته از اين‌كه تعداد بالايي از آن را چاپ فرماييد يك مثال از فعاليت خد را چاپ فرمائيد و آن گاه مبادرت به چاپ تيراژ بالا نمائيد .

 

استيكر مسئله سپيد : نوعي از استيكر كه مورد سپيد يا اين كه اصطلاحاً شيري رنگ است , اين گونه از استيكر براي اشكال متفاوت چاپ به كار گيري ميشود براي مثال براي چاپ روي ماشينهاي پخش يا اين كه چاپ اتوبوس و اسكانيا و براي چاپ بر روي يخچالهاي صنعتي از اين جور استيكر استعمال ميشود . استيكر سپيد بيشترين كاربرد را ميان بقيه استيكرها دارااست .

 

استيكرهاي رنگي : همان گونه كه از اسمش پيداست يكي ديگر از اشكال استيكر مي‌باشد كه به صورت رنگي مو جود مي‌باشد به‌اين دسته از استيكرها روز رنگ نيز مي‌گويند , اين دسته از استيكر در رنگ بنديهاي مختلفي موجود است كه بسته به فرآورده آن و كمپاني يا اين كه مرزو بوم آفريننده از 3 سال تا 7 سال تداوم رنگي دارا‌هستند .

 

استيكر شبرنگي : اين مدل از استيكر به صورت شبرنگ هست به‌اين معنا كه بعداز چاپ و نصب بر روي اتومبيل به صورت شبرنگ در ظلمت رفلكس روشنايي داراست , ولي مدل ديگري از اين استيكر شبرنگي كه امكان چاپ ندارد و به صورت آشيانه زنبوري هست جهت تابلوها ي پند و رانندگي و همينطور براي پشت كاميونها كاربرد داراست .

 

در حيث داشته باشيد كه استيكرها با دستگاههاي متمايز چاپ ميگردند و هر دستگاهي بسته به گونه جوهري كه به كارگيري مي‌نمايد ماندگاري رنگي مختلفي داراست به صورت معمول تداوم رنگي شغل هاي چاپي بر روي استيكر ( بسته به گونه جوهر و چاپگر ) دربين سه ماه تا دو سال هست , براي ادراك بدون نقص اين مورد توضيح مختصري در باب دستگاههاي چاپ و دسته جوهر مصرفي ارائه مي نماييم .

 

دستگاههاي چاپ اكو سالونت : در يك گزاره : كيفيت زياد بالا و ماندگاري رنگ در بين 3 تا 6 ماه بر روي كاميون و ماندگاري دربين 8 ماه تا 12 ماه براي شيشه فروشگاهها يا اين كه باطن پاساژها . اين دسته از دستگاهها به كيفيت خيلي بالا داراي اسم و رسم هستند و چنانچه شما در‌پي چاپ استيكر هاي كيفيت خوب مضاعف بالا باشيد انتخوابي جز چاپ با اين دستگاه نداريد , اين دستگاه رنگها را زياد روشن و فونتهاي زياد ريز شمارا با كيفيتي خوب و همانند پوستر چاپ مينمايد .

 

دستگاههاي چاپ Out door ( سالونت بيس ) : كيفيت ميانگين با ماندگاري ميان 8 ماه تا 2 سال ( بسته به دسته جوهر مصرفي ) بر روي خودرو و ماندگاري في مابين 1‌سال تا چهار سال ( بسته به مدل جوهر ) براي استيكرهاي روي شيشه فروشگاهها و تابلوهاي رمز درب فروشگاه ها .


برچسب: چاپ استيكر، چاپ استيكر ارزان، چاپ استيكر فوري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۱۶ توسط:حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :