سرويس هاي digital printing سرويس هاي digital printing .

سرويس هاي digital printing

مزاياي استفاده از چاپ ديجيتال

مزاياي چاپ ديجيتال چيست؟

 

چاپ افست يكي از دو روش قديمي است كه داراي صفحه يا روي است كه مواد روي آن قرار داده شده و چاپ مي شود. اين كار با انتقال جوهر انجام مي شود ، كه مي تواند در چندين مرحله روي كاغذ اعمال شود. در حين چاپ ديجيتال ، دستگاه جوهر را مستقيماً روي كاغذ يا پارچه مي پاشاند. كيفيت چاپ افست اغلب برتر از چاپ ديجيتال تلقي مي شود ، اما هزينه هاي اوليه بالايي دارد و اگر چاپ جمعي نباشد ، هزينه بيشتري نسبت به چاپ ديجيتال دارد. بنابراين ، چاپ ديجيتال جايگزين بسيار خوبي است و مزاياي زيادي دارد.

دوستدار محيط زيست

درست است كه چاپ ديجيتال داراي رنگ و مواد شيميايي مشابه است ، اما برخلاف روشهاي چاپ سنتي مانند افست ، مواد شيميايي كمتري دارد. هنگام چاپ يا قبل ، به ويژه در لايه بين كاغذ و لايه چاپ نهايي ، مواد كمتري وجود دارد و نيازي به استفاده از صفحات شيميايي نيست.

اگر شركت شما به محيط زيست اهميت مي دهد يا مجموعه اي هستيد كه شعار آن حفاظت از محيط زيست است ، استفاده از اين نوع چاپ ممكن است انتخاب شما باشد.

سرعت

باز هم ، به دليل فرايند چاپ متفاوت نسبت به روش هاي فوق ، چاپ ديجيتال داراي سرعت بسيار خوبي است. اگر بخواهيم دليل سرعت بالاي چاپ ديجيتال را توضيح دهيم ، متوجه مي شويم كه در اين روش برخلاف روش هاي قبلي ، هيچ صفحه يا فيلم ، كليد رنگ ، آماده سازي پيش چاپ وجود ندارد. فرايند چاپ بسيار ساده است ، بنابراين كار روي پارچه يا كاغذ چندين برابر سريعتر انجام مي شود.

بدون هزينه و راه اندازي اوليه

در اين نوع چاپ هيچ هزينه اي براي تهيه بشقاب يا زينگ نمي پردازيد. پس پول پس انداز كنيد. شايان ذكر است كه بهترين گزينه براي چاپ تعداد كاهش يافته است. اما حتي در چاپ انبوه ، هزينه چاپ افست كمتر است. اين امر به اين دليل است كه پس از آماده شدن دستگاه ، قيمت واحد ورق پرس بسيار كاهش مي يابد.

در صورت نياز چاپ كنيد

اگر سفارش شما بزرگ نيست ، براي مثال ، مي خواهيد از 100 تا 1000 بار چاپ كنيد ، زيرا افست هزينه اوليه دارد ، ارزان نخواهد بود ، اما با چاپ ديجيتال ، مي توانيد به راحتي در اندازه هاي مختلف به تعداد دلخواه چاپ كنيد. به

مزيت مهم ديگر

در چاپ افست ، هنگامي كه صفحه آماده است ، محتوا به صورت فيزيكي تنظيم شده و قابل تغيير نيست. در حالي كه در چاپ ديجيتال محدوديتي وجود ندارد و مي توانيد به راحتي تنظيمات دلخواه خود را انجام داده و چاپ كنيد. به عنوان مثال ، هنگامي كه مي خواهيد نام ها را جداگانه روي كارت عروسي خود بنويسيد ، نمي توانيد از افست استفاده كنيد. اما با كمك چاپ مدرن مي توان مكانهاي ثابت را بدون تغيير گذاشت و نامها را تغيير داد و چاپ كرد.

 

دقت اندازه گيري و خطا

با چاپ ديجيتال ، مي توانيد يك يا چند نمونه را چاپ كرده و آنها را از جنبه هاي مختلف مانند كنتراست رنگ ، خطاهاي جزئي و غيره بررسي كنيد. اما در افست ، به دليل جداسازي فيزيكي آب و جوهر ، يك كار نامناسب ظاهر مي شود.

فيلم چاپ روي چوب و كارتن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۲۸ توسط:حميدي موضوع:

چرا تابلوهاي چراغدار براي تبليغات محيطي مناسب است؟

لايت باكس ها يا اين كه تابلوهاي چراغدار فريم هاي نوراني ميباشند كه از مال آلومينيوم , پلاستيك و چوب ميباشند و براي تبليغات در مترو , قابليت همگاني , سينما , فروشگاهها و … به گونه هاي متفاوتي از جمله به صورت آويز , سقفي , دو طرفه , اساس دار و … به كار گيري ميگردند .

 

براي ساخت لايت باكس, پوستر و يا اين كه عكس را داخل كادر آن قرار ميدهيم و آن گاه با نورپردازي جلوه ي ويژه ديداري به آن مي بخشيم . نكته ديدني اين است كه لايت باكس ها پباده سازي هاي متنوع و قابل تعويضي دارا هستند كه به دنبال به آن مي‌پردازيم .

لايت باكس و ارتقا فروش صاحبين شغل ها

 

لايت باكس ها مي‌توانند درافزايش فروش , صاحبين شغل ها را امداد كنند . به كارگيري از امكانات تبليغات ديداري در عالم رو به ارتقاء بوده و تكنولوژي در اين مسير با سرعت رو به ترقي است . ازاين رو امكانات تبليغات ديداري سنتي دركنار امكانات نوين مي‌تواند ياري شاياني به ارتقا فايده وري براي صاحبين كسب و عمل داشته باشد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۵۵ توسط:حميدي موضوع:

استيكرها به چند دسته تقسيم مي شوند؟

استيكر‌ يا وينيل ها عموما به سه گونه طبقه‌بندي ميگردند كه عبارت است از :

 

  • استيكرهاي شيشه اي
  • استيكر متحير
  • استيكر درخشان

 http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%84.html

استيكرهاي شيشه‌اي :

 

كه به آن بي رنگ هم ميگويند

به صورتي كه بعداز چاپ بر روي آن در نقاطي كه چاپ صورت نگرفته باشد مثل يك طلق يا اين كه شيشه‌ي بي رنگ كه روشنايي از آنان عبور ميكند

اكثر وقت ها براي نصب روي شيشه يا اين كه متريالي كه نياز است بافت آن روي طرح به نمايش در بيايد استعمال مي گردد

 vinyl printing

 


برچسب: چاپ استيكر، چاپ استيكر ارزان، چاپ استيكر فوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۱۶ توسط:حميدي موضوع:

انواع كارت ويزيت هاي قابل چاپ كدامند؟

چاپ كارت ويزيت غالبا روي گلاسه، كتان آلمان، كتان اندونزي، كاغذ سوزني، كاغذ صدفي وكاغذ كارتي صورت مي‌گيرد.


در خانه طراحان سام طرح هايي از چاپ كارت ويزيت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ كارت ويزيت شيشه‌اي، چاپ كارت ويزيت شفاف، چاپ كارت ويزيت پلكسي، چاپ كارت ويزيت مربعي و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلكسي، چوب، پلاستيك، فلز، پارچه با چاپ و برش كارت ويزيت توسط دستگاه‌هاي برش ليزري صورت مي‌گيرد.


انواع كارت ويزيت كه در خانه طراحان سام انجام مي شود به شرح زير است:


چاپ كارت ويزيت گلاسه 300 گرم
چاپ كارت ويزيت كتان كهلر
چاپ كارت ويزيت كتان اندونزي
چاپ كارت ويزيت سلفون مات
چاپ كارت ويزيت سلفون براق
چاپ كارت ويزيت مخملي
چاپ كارت ويزيت لمينت براق
چاپ كارت ويزيت لمينت مات


برچسب: كارت ويزيت، چاپ كارت ويزيت، كارت ويزيت گلاسه، كارت ويزيت لمينت، كارت ويزيت كتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۸:۲۸ توسط:حميدي موضوع:

سقف كشسان چيست؟

نصب سقف كشسان چگونه است ؟

نصب سقف كشسان ممكن است براي بيشتر مردم يك پديده عجيب و غريب به نظر بيايد. شايد بسياري از افراد مزاياي اين سقف ها را براي مشتري ارائه مي كنند. ولي ما هم مزايا و هم معايب سقف هاي كشساني را برايتان توضيح مي دهيم. توصيه مي كنيم اين مقاله را بخوانيد و خودتان بررسي كنيد تا بهتر تصميم بگيريد. 


برچسب: سقف كشسان، سقف كشساني، قيمت سقف كشسان، سقف كشسان خانه طراحان سام، نصب سقف كشسان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۳:۳۱ توسط:حميدي موضوع:

دلايل اصلي استفاده از چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال جالب ترين اتفاقي بود كه در 30 سال اخير در صنعت چاپ پديد آمد. اما ممكن است بيشتر افراد آن را به درستي نشناسند!

آيا مي دانستيد كه چاپ ديجيتال براي چاپ در تعداد كم موثر است و اين كار را روز به روز سريعتر انجام مي دهد. برخلاف چاپ افست كه به روش سنتي از قالب ها و نوارها استفاده مي كند؛ در اين نوع چاپ شما فايل را انتخاب و آن را به راحتي چاپ مي كنيد.

تاجران و فعالان تجاري اگر چاپ ديجيتال را بشناسند، از اين تكنولوژي جديد سود كلاني بدست مي آوردند. البته اگر درباره ي آن بدانند!

در اين مقاله ما فقط به 7 دليل اشاره كرده ايم كه شما را به استفاده از نوع ديجيتال چاپ تشويق مي كند.

1- در چاپ با تعداد كم حتي يك برگه خيلي باصرفه تر است. به طور جدي هزينه چاپ شما پايين مي آيد حتي اگر كار شما تمام رنگي باشد. اما در چاپ افست مشتري ها هميشه مجبورند بيش از نيازشان چاپ كنند. هنوز هم بيشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر مي دهند.

2- بروشورهاي شركتتان را مي توانيد با تعداد كم در زمان برنامه ريزي شده چاپ كنيد. چاپ ديجيتال سرعت خيلي بالايي دارد، به طوريكه در يك سفر كاري در عرض چند دقيقه كارت ويزيت هايتان را فوري به چاپ برسانيد.

3- مي توانيد بروشور يا خبرنامه هايي را براي بازارهاي مختلف چاپ كنيد و بعد از بررسي اثربخشي آن را به چاپ انبوه برسانيد.

4- با تكنولوژي جديد "subset" چاپ ديجيتال مي توانيد داده هاي متغير را روي كارت پستال ها و ساير فايل هاي خود تغيير دهيد. با اين روش مي توانيد بازاريابي را شخص به شخص انجام دهيد. طوريكه محتواي هر يك از آن ها منحصر به فرد باشد. براي اين كه كارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصي تر باشد، قالب و برخي از محتواي آن ثابت و برخي متغير هستند.

5- هر يك از مديران فروش يا نماينده هاي شما مي توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند كه به شيوه خاص نام و نشاني و مخاطب مخصوص آن ها روي برگه ي چاپ شده باشد.

6- با چاپ ديجيتال هر چند ماه يكبار مي توانيد محتواي بروشور خود را بروزرساني و چاپ كنيد. براي مثال به جاي اينكه 8000 نسخه را در يك سال به چاپ برسانيد مي توانيد هر دو ماه يكبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشيد.

7- با اين روش ديگر از چاپ زياد و غيرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهيد داشت و به مقدار نيازتان چاپ مي كنيد.

چاپ ديجيتال ممكن است به همه نيازهايتان جواب ندهد ولي براي چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسيار زياد در چاپ گزينه خيلي خوبي است. آيا همه ي چاپخانه ها خدمات چاپ ديجيتال ارائه مي كنند؟ نه همه ي آن ها! ولي بيشتر آن ها اين خدمات را دارند.

منبع: خانه طراحان سام


برچسب: چاپ ديجيتال، چاپ ديجيتال تهران، قيمت چاپ ديجيتال، خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۷:۲۸ توسط:حميدي موضوع:

لايت باكس چيست؟

لايت باكس چيست؟

مطمئناً تا به حال لايت باكس هاي زيادي را در خيابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎هاي تجاري، مراكز خريد، مترو، داروخانه‎ها، گالري‎ها، كافه‎ها، فست‎فودها و خيلي جاهاي ديگر كه نياز دارند خدمات يا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمايش قرار دهند ديده‎ايد. 

تابلو‎ لايت باكس از جنس پارچه بك لايت، فلكسي فيس يا طلق‎هاي بك لايت مي‎باشند همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود. 

مزيت لايت باكس تبليغاتي نسبت به بنر‎هاي تبليغاتي ، منبع نوري است كه از پشت تصوير(پوستر) به آن تابيده مي‎شود و باعث مي‎شود خدمات شما جذاب‎تر ديده شود. 

 


برچسب: لايت باكس، لايت باكس تبليغاتي، لايت باكس فريم لس، لايت باكس آلومينيومي، ساخت لايت باكس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۸:۱۸ توسط:حميدي موضوع:

نگاهي به چاپ ديجيتال

امروزه دنياي چاپ ديجيتال براي همه از فردي كه در خانه ميخواهد عكس هايش را چاپ كند، تا مجموعه هاي بزرگي كه چاپ ديجيتال را به صنعتي بزرگ تبديل كرده اند باز است. با افزايش كيفيت چاپ، تاثيرگذاري چاپ ديجيتال نيز بسيار پررنگ تر گرديده است.

چاپ ديجيتال، سرعت پيشرفت صنعت چاپ را به شكل قابل توجهي بهبود بخشيد. اگر خيلي سريع به يك كار چاپي نيازداريد، قطعا چاپ ديجيتال بهترين گزينه شما خواهد بود. سرعت بالاي چاپ ديجيتال بر كيفيت آن تاثير نگذاشته است .شما حجم بالايي از چاپ را در كمترين زمان ممكن خواهيد داشت.

چاپ ديجيتال تا به امروز ايده آل ترين روش چاپ بوده و بسيار پيشرفته تر از چاپ ليتوگرافي است . هم چنين ساده ترين و آسانترين روش چاپ محسوب ميشود.


برچسب: چاپ ديجيتال خانه طراحان سام، چاپ ديجيتال، چاپ ديجيتال فوري، قيمت چاپ ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۵:۴۳ توسط:حميدي موضوع:

چاپ روي بوم چيست؟

كنواس(canvas) يا چاپ بوم نوعي پارچه‌ي مختص  نقاشي است (پارچه‌اي كه روي بوم‌هاي نقاشي مي‌كشند) كه داراي بافت نامنظم و پراكنده بوده و چاپ عكس و تصوير بر روي آن بسيار زيبا، چشمگير و ماندگار مي‌گردد.

چاپ كنواس

چاپ كنواس در چاپ ديجيتال فضاي داخلي براي نمايش تابلوهاي نفيس هنري در  آتليه ها و گالري‌ها، چاپ عكس‌ها، دكوراسيون داخلي منازل، هتل ها و دفاتر كاري، چاپ پرده هاي شيد و به طور كلي نمايش نقوش و طرحها در قطع بزرگ و با بهترين كيفيت چاپ و نمايش تصوير به كار مي‌رود. 


برچسب: چاپ بوم، چاپ روي بوم، چاپ كنواس، چاپ بوم خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۶:۴۳ توسط:حميدي موضوع:

بهترين اندازه براي چاپ تراكت هاي شما كدامند؟

اين سوالي است كه ممكن است ذهن تمام موسساتي كه براي اولين بار قصد چاپ تراكت فوري و ارزان را دارند به خود مشغول كند. عموما تراكت ها بر حسب موارد استفاده سايزهاي متفاوتي را به خود مي گيرند كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت :

كاغذهاي با سايز A7

ابعاد در نظر گرفته شده براي اين سايز 105 در 74 ميلي متر است. اين سايز كوچكترين سايزي است كه به شما در چاپ تراكت پيشنهاد مي شود. با استفاده از اين سايز از تراكت مي توانيد پيشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانيد. در هنگام طراحي اين نوع تراكت بايد همه چيز كوتاه و مختصر باشد چرا كه فضاي كافي براي نوشتن وجود ندارد.

كاغذهاي با سايز A6

كاغذهاي A6 همانند اندازه يك كارت پستال هستند. ابعاد اين كاغذ 148 در 105 ميلي متر است كه به شما امكان ارائه پيام دلخواهتان را مي دهد. از اين كاغذ عموما براي اكثر چاپ تراكت ها استفاده مي شود. چرا كه علاوه بر داشتن فضاي كافي، سبك و كوچك است. از اين نوع كاغذ مي توانيد براي دادن پيشنهادات ويژه و يا اطلاع رساني به مشتريان جديد استفاده كنيد و از اين طريق فروش خود را افزايش دهيد.

كاغذهاي با سايز A5

A5 كاغذ ديگري است كه مورد توجه بسياري از كمپاني هاي و موسسات قرار مي گيرد. چرا كه با استفاده از فضاي زيادي كه در اختيار دارند مي توانند پيام خود را به صورت كامل به عموم برسانند. اين كاغذ در ابعاد 148 در 210 ميلي متر به چاپ ميرسد و يك راه موثر براي فروش كالا، در داخل نمايشگاه ها، قرار دادن درب منازل و كمپين هاي بازاريابي مي باشد. اين كاغذ بهترين گزينه براي تبليغات است و پيشنهاد مي كنيم آن را در بين ليست كارهاي تبليغاتي خود قرار دهيد.

كاغذهاي با سايز A4

كاغذ A4 شايد به نظر داراي فضاي كافي و مناسب براي توضيحات مختلف باشد، اما چيزي كه در مورد چاپ تراكت ها بسيار مهم است اين است كه مشتري بتواند آن را به راحتي با خود حمل كند. كاغذ هاي A4 عموما داراي ابعاد 297 در 210 ميلي متر هستند و با اينكه داراي فضاي كافي هستند اما شايد براي مشتريان چندان جالب نباشد. عموما از اين سايز كاغذ براي توضيحات در مورد يك محصول استفاده مي شود.

كاغذهاي با سايز DL

اين نوع از كاغذها 1/3 كاغذ هاي A4 و در ابعاد 210 در 99 مي باشند. اين كاغذ ها به راحتي در جيب جا مي شوند و مي توانيد از آن ها در نمايشگاه هاي تجاري استفاده كنيد.

كاغذ مربعي

كاغذهاي مربعي نوعي متفاوت از كاغذهاي مخصوص چاپ تراكت هستند. انتخاب اين نوع از تراكت ها سليقه اي است. ابعادي كه اين نوع تراكت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 ميلي متر مي باشد. استفاده از اين نوع كاغذ باعث برجسته شدن تبليغات شما خواهد شد. 

در آخر توجه داشته باشيد كه تراكت مي تواند اولين نقطه شروع و آشنايي شما با مشتريانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحي و چاپ آن دقت كنيد. طراحي و چاپ تراكت هاي با كيفيت نشان دهنده ارزشي است كه براي مشتريان خود قائل مي شويد.

منبع : چاپ تراكت خانه طراحان سام


برچسب: چاپ تراكت، چاپ تراكت فوري، چاپ تراكت ارزان، چاپ تراكت رنگي، قيمت چاپ تراكت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۲:۰۰ توسط:حميدي موضوع: