سرويس هاي digital printing سرويس هاي digital printing .

سرويس هاي digital printing

نكاتي كه قبل از چاپ كارت ويزيت بايد بدانيد

بيشتر كارآفرين ها و تاجرهاي كم تجربه فكر مي كنند چاپ كارت ويزيت كار آساني است. اما بايد بدانيد كه كارت ويزيت ها علاوه بر اين كه اطلاعات شما را به مشتري ها ارائه مي دهند، بلكه يك نماي فوري از برند شما نيز هستند. در اين مقاله به 5 نكته مهم قبل از چاپ كارت ويزيت اشاره مي كنيم كه كمك مي كند كسب و كار خود را در يك نورپردازي عالي به نمايش مخاطبان بگذاريد.

انتخاب اسم شركت، لوگو و برند

دقت كنيد كه نام خوبي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. اين نام بايد در ذهن ماندگار و معني ساز باشد. ممكن است بخواهيد نام شركت خود را با متن گرافيكي يا لوگو برندسازي كنيد.

 


برچسب: كارت ويزيت، چاپ كارت ويزيت، چاپ، چاپ ديجيتال كارت ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۹:۱۷ توسط:حميدي موضوع:

هدف از چاپ كارت ويزيت چيست؟

آيا كارت ويزيت ها مرده اند؟ اين پاسخ ممكن است شما را شگفت زده كند. ولي نه !

مردم سالانه در سراسر جهان ميلياردها كارت ويزيت چاپ مي كنند. اما چرا؟ اين كارت ها علي رغم پيشرفت تكنولوژي، بهترين روش براي ارتباط شخصي با مشتري هاي بالقوه، مخاطبان و تبليغ برند به طرفداران كسب و كار است.

پيشرفت تكنولوژي مزاياي خودش را اثبات كرده است. به كمك تكنولوژي به راحتي مي توان كارت ويزيت را سفارش و آن را در كمترين زمان دريافت كرد.

مزاياي ديگري هم كه تكنولوژي براي صنعت چاپ كارت ويزيت دارد بسيار فراوان است. براي مثال، تكنولوژي به طراحي كارت ويزيت و ديزاين خلاقيت بخشيده است. رنگ، سايز، كيفيت، كيفيت چاپ چهار معيار كليدي است كه اين صنعت از تكنولوژي به ارث برده است. شما هم مي توانيد از اين مزايا به نفع كسب و كار خود استفاده كنيد.

ما در مقاله زير كارت ويزيت ها و چرايي موثر بودن آن را بررسي مي كنيم.

 


برچسب: كارت ويزيت، چاپ كارت ويزيت، چاپ، چاپ ديجيتال كارت ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۰:۰۸ توسط:حميدي موضوع:

چاپ كارت ويزيت و كاربردهاي آن

كارت ويزيت نشانگر سليقه، گرايشات، نظرات و ديدگاه هاي كاري يك شخص يا سازمان است. براي ‏نيازهاي فوري و تيراژهاي زير 1000، چاپ كارت ويزيت بهترين انتخاب است. چاپ ديجيتال كارت‏ ويزيت به اين صورت انجام مي شود كه ابتدا از فايل طراحي شده پرينت گرفته مي شود و پس از آن از ‏روكش هاي سلفون و لمينت براي پوشش روي كارت استفاده مي شود .‏ 

ما ميتوانيم با داشتن يك كارت ويزيت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فكس، ايميل، آدرس وبسايت، آدرس شبكه هاي اجتماعي و ... را به ديگران (مردم عادي و مشتريان خاص خودمان) ارائه دهيم . حتي در عصر ديجيتال هم همچنان كارت ويزيت رايج و در كشورهايي مانند چين و ژاپن تبادل كارت ويزيت تقريبا يك مراسم است . 


برچسب: كارت ويزيت، چاپ كارت ويزيت، چاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۷:۰۱ توسط:حميدي موضوع:

چاپ ديجيتال چيست؟

چاپ ديجيتال چيست

از ديرباز تاكنون، سيستم‌هاي چاپ تصاوير، تحولات زيادي داشته است. چاپ‌ سربي، فلزي، سنگي، ژلاتيني، افست، ديجيتال و غيره از انواع چاپ‌ محسوب مي‌شوند. ما در اين محتوا از خانه طراحان سام، قصد داريم درباره چاپ ديجيتال به عنوان يكي از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي چاپ، اطلاعاتي را ارائه كنيم. 

در دهه‌هاي گذشته براي چاپ تصاوير در تيراژ بالا از افست يا ليتوگرافي استفاده مي‌شد؛ كه از كيفيت و امكانات محدودي برخوردار بود؛ اما در سال‌هاي اخير پيشرفت تكنولوژي، در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت چاپ، تغييرات اساسي ايجاد كرده است. 

چاپ ديجيتال، تازه‌ترين روش براي تبديل تصاوير ديجيتال و با كيفيت به محصولات چاپي است. معمولا از اين سيستم، براي تيراژ‌هاي پايين استفاده مي‌شود. در ادامه به مزاياي چاپ ديجيتال، كاربرد‌هاي آن، فرآيند، ابعاد و انواع چاپ ديجيتال مي‌پردازيم. 


برچسب: چاپ ديجيتال، قيمت چاپ، خانه طراحان سام، چاپخانه، چاپخانه ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۵:۱۸ توسط:حميدي موضوع:

معرفي و كاربرد بنر در صنعت چاپ ديجيتال

چاپ بنر نوعي از چاپ پوستر است كه به آن چاپ با فرمت بزرگ و يا گسترده نيز مي گويند. پرينترهاي بزرگ با نام پرينترهاي گسترده به منظور چاپ بنرهاي بزرگ استفاده مي شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف كاغذ را كه داراي اندازه اي بسيار بزرگتر نسبت به چاپ معمولي مي باشد استفاده مي كنند كه ممكن است به صورت دو طرفه و يا يك طرفه به مشتري تحويل داده شود.

در توليد اين نوع بنرها مي توان از كاغذ معمولي و بدون پوشش نيز استفاده كرد، اما استفاده از اين كاغذ چندان توصيه نمي شود، زيرا اين كاغذها جوهر را حفظ نمي كنند و دوام زيادي ندارند.

رايج ترين كاغذهاي براي ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات يا براق، وينيل و يا بوم مي باشد. اين ها ضخيم تر از كاغذ هستند و دوام بيشتري دارند. وينيل ها را به عنوان چرم مصنوعي نيز مي شناسند، اين ماده از كلر و اتين ساخته شده است كه بسيار مقاوم است.

هيچ اندازه رسمي براي بنرها وجود ندارد. اين بنرها از 30.5 سانتي متر شروع مي شوند . بسته به نياز مشتري اندازه شان تغيير مي كند.

چاپ بنر فوري را مي توان در دو نوع سيمپلكس يا دوبلكس چاپ كرد. دوبلكس گزينه اي است كه برخي از شركت ها ممكن است هنگامي كه مي خواهند بنر را در خارج از جايي كه ترافيك از هر دو جهت مي آيد، سفارش دهند. البته تنها مشكل اين نوع بنرها قيمت بالاتر آن نسبت به بنر هاي سيمپلكس است.

بنرها از مواد ويژه اي ساخته شده اند كه متناسب با محيط خارج و يا داخل توليد و چاپ مي شوند. منظور از استفاده داخلي شامل بنرهايي است كه در پنجره ها يا از سقف يا ديوار آويزان است. اين بنرها مي توانند به عنوان پيام هاي ماركت ها و يا باشگاه ها و يا در محيط داخل منزل و يا شركت ها استفاده شوند. مواد مورد استفاده اين بنرها نازك تر است، و نمايش آن ها آسان تر است. البته اين بنرها در برابر عوامل بيروني مانند باد و باران مقاوم نيستند.

بنرهايي كه در فضاي بيرون نصب مي شوند و معمولا بر روي ديوار يك شركت و يا در خيابان ها هستند و از طريق پست هاي نوراني متصل مي شوند.

در چاپ بنرهاي بيروني از مواد ضخيم تر و گران تر استفاده مي شود.اين مواد در برابر باد و عوامل بيروني مقاوم هستند و پاره نخواهند شد. اكثر شركت هاي چاپ ديجيتال بنرهاي خود را براي مدت زمان طولاني در برابر نشانه ها سايش تضمين مي كنند.

چاپ بنر زماني كه به منظور تبليغ يك محيط و يا يك شركت باشد بايد با آگاهي كامل انجام گيرد. طراحي يك بنر جذاب مي تواند به جلب نگاه افراد كمك بسياري كند. در تمام شركت هاي چاپ ديجيتال افرادي هستند كه كار طراحي بنر و يا ديگر موارد مرتبط با چاپ ديجيتال را انجام مي دهند.

منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام


برچسب: چاپ بنر خانه طراحان سام، چاپ بنر، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر فوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۴:۴۵ توسط:حميدي موضوع:

چاپ عكس روي تخته شاسي چگونه است؟

تخته شاسي تخته اي چوبي از جنس فيبر‎ (MDF)‎‏ مي باشد كه سطح رويي آن براي قرارگيري طرح و ‏عكس (بواسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگيري روي پيچ يا ميخ و نصب بر ‏ديوار است‎.‎‏ چاپ تخته شاسي براي ثابت نگه داشتن و ماندگاري طرح ها و تصاوير چاپ شده ‏روي انواع كاغذ و همچنين نمايش عكس بر روي سطوح و ديوارها به كار مي رود. 

تصاوير روي آن عكاسي ها، آتليه ها، سازمان ها و شركت هاي تبليغاتي، و كليه اماكني كه در آنها زيبايي بصري و كاربرد ‏تبليغي طرح و عكس چاپي اهميت دارد، استفاده مي شود.‏ در چاپ ديجيتال ، طرح و تصوير نخست روي كاغذ مرغوب و كوتد شده چاپ لمينت ( مات يا براق ) مي شود سپس ‏پلات لمينت شده بر روي سطح چسب دار تخته شاسي چسبانده و پرس مي شود‎ .‎چاپ تخته شاسي در ابعاد ‏مختلف موجود است.‏ 


برچسب: چاپ روي شاسي، چاپ شاسي، تخته شاسي، چاپ تخته شاسي، قيمت چاپ شاسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۰:۲۴ توسط:حميدي موضوع:

5 نكته مهم در انتخاب شركت چاپ بنر

زماني كه مي خواهيد بنرهاي خود را براي چاپ ببريد نبايد به هر شركتي كه فكر مي كنيد متناسب با نيازهاي شماست، اعتماد كنيد. بهتر است به دنبال شركتي بگرديد كه علاوه بر نيازهاي شما خدمات و كيفيت بهتري هم ارائه دهد. بيشتر مردم شايد هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاك هاي انتخاب آگاهي نداشته باشند. به همين سبب ما 5 ملاك مهم را كنار هم قرار داديم تا هنگام انتخاب شركت مناسب چاپ بنر فوري در نظر بگيريد.

1- قابل اعتماد بودن

كسب اطمينان از قابل اعتماد بودن شركت مورد نظر شما بسيار مهم است. شما به دليلي شركت مد نظر را انتخاب مي كنيد كه براي چاپ از آيتم هاي باكيفيتي استفاده كنند. بايد مطمئن شويد كه توليداتشان براي شما موفقيت مي آورد. بنابراين مطمئن باشيد كه مي توان به اين كار اعتماد كرد. يك راه مطمئن ديگر بررسي مشتري هاي آن هاست، داشتن مشتري هاي خوب مي تواند ملاك موثري براي سنجش آن شركت باشد. در خارج از ايران معمولا شركت هاي چاپ را در سايت Yelp رتبه بندي مي كنند. متاسفانه در ايران چنين معياري نيست و شما مي توانيد با بررسي مشتري ها به قابل اعتماد بودن آن ها پي ببريد.


برچسب: چاپ بنر، چاپ بنر فوري، چاپ بنر ارزان، قيمت چاپ بنر، چاپ بنر سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۲:۴۴ توسط:حميدي موضوع:

چاپ روي فوم برد چيست؟

فوم برد تخته شاسي با هسته اي از جنس پلي استايرن است كه سبك، قابل برش، داراي استحكام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد براي قابگيري چاپ و نصب عكس، پوسترهاي تبليغاتي، ايجاد استندهاي تبليغاتي شكل دار و علائم گرافيكي و ... مورد استفاده قرار مي گيرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌هاي مختلف در دستگاه فلت بد، با كيفيت رنگ مطلوب و ماندگار انجام مي‌شود. 

PVC فوم در ضخامت هاي مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 ميلي متر و در ابعاد 122*244 به شما اين امكان را مي دهد تا در مكان ها و كاربري هاي مختلف تنوع انتخاب و صرفه جويي در هزينه را داشته باشيد. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت هاي 5 و 10 ميلي متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف مي باشد. 


برچسب: چاپ فوم برد، چاپ روي فوم برد، قيمت فوم برد، فوم برد چسبدار، فوم برد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۸:۵۸ توسط:حميدي موضوع:

چاپ پوستر چيست؟

چاپ پوستر چيست؟

چاپ پوستر‏ وسيله اي براي اعلان خبر در مورد رويدادها و موضوعات مختلف است كه عموما به ‏صورت عمودي طراحي شده و به نمايش در مي آيد. ابعاد طراحي پوستر بايد مناسب براي مشاهده از ‏فاصله نزديك باشد. پوستر هاي قطع ‏A3‎براي گردهمايي ها، همايش ها ، اجراهاي تئاتر، انواع نمايشگاهها، ‏روي داد هاي علمي و هنري، ارائه هاي دانشجويي و... به كار مي رود.‏ 

مناسبترين انتخاب براي چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در كمترين زمان و با كيفيتي مطلوب، چاپ ديجيتال ‏است. ‏ 


برچسب: چاپ پوستر، چاپ پوستر ديواري، چاپ پوستر بزرگ، قيمت چاپ پوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۴:۴۲ توسط:حميدي موضوع:

چاپ بنر چيست و چه انواعي دارد؟

چاپ بنر را مي‌توان مهم‌ترين مديا در گروه چاپ فضاي خارجي به شمار آورد كه براي انواع تبليغات، به خصوص معرفي شركت‌ها، محصولات و خدمات، به كار مي‌رود. 

در چاپ بنر به دليل آنكه سطح كار در معرض هواي بيروني است، مقاومت مدياي چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي اهميت بسزايي دارد. 

چاپ بنر مي تواند براي طيف وسيعي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد. 

بنر متريالي از جنس pvc است كه عموماً در قطع عريض (width format) چاپ مي‌شود كاربردهاي بنر طيف وسيعي را، از استفاده در يك تابلوي تبليغاتي براي يك كسب و كار كوچك گرفته تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز تجاري، فضاهاي نمايشگاهي، بيلبوردها و يا حتي يك پيام ترحيم، شامل مي شود. 


برچسب: چاپ بنر، چاپ بنر فوري، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۴:۱۷ توسط:حميدي موضوع: